Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Choker ketting en studs






Ik ben heel blij met mijn twee nieuwe sieraden; de choker ketting en een armband met studs. Zoals je al kunt zien, zijn de sieraden van 5eurodivas. Alle spulletjes zijn op deze webshop 5 euro en de sieraden zijn ook nog van goede kwaliteit, leuk prijsje dus. Ik zou zeggen neem een kijkje, want ze hebben echt leuke sieraden.

Ik zal deze week niet of bijna niet posten door mijn tentamenweek. Ik wil me even volledig focussen op de tentamenweek, maar daarna ben ik er weer!

Wat vind jij van mijn nieuwe sieraden? Kende je deze webshop al?

7 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit! ♥ Ik kende de webshop nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je. Volg je terug xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende de webshop niet nog. Leuke items!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Je maakt trouwens echt hele mooie foto's! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende deze webshop nog niet, bedankt voor de tip!
    Ik volg je trouwens :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die ketting is super leuk:) ik kende die webshop nog niet, ik ga eens kijken. groetjes bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen