Pagina's

donderdag 8 november 2012

Army and studs.






Army and studs.
De outfit:
White tank
$19 - owntherunway.com
$72 - newlook.com
bloomingdales.com
swell.com

Vandaag een outfit maar tegelijkertijd ook een wishlist. Ik ben van plan om binnenkort studs te gaan bestellen, zo kan ik de eerste van het lijstje al afstrepen. Een 'army' jeans, ik zie ze overal, in alle winkels, op straat, noem maar op. Helaas, heb ik alleen nog maar dure varianten gezien. Ik zoek dus nog even verder naar een goedkoop exemplaar. Heb jullie nog een tip?
Ten derde, de witte Converse. Converse zijn altijd fijn, en wit vind ik momenteel heel leuk! En als laatste, de ring. Simpel, maar zo mooi. Ik ga nog even opzoek naar een look-a-like van deze ring. 

Wat vinden jullie van deze outfit?

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk, helemaal mijn stijl! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De legertrend is niks voor mij, maar studs vind ik geweldig! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het heel leuk! wel vind ik all stars met dit weer toch wel heel koud, ik zou dan zelf een leuk laarsje eronder doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige combo! Ik heb ook een army broek en ik ben er helemaal verliefd op!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Win 60 euros to spend on BoumanOnline (brands like Buddha to Buddha, Ice Watch, Trollbeads and Calvin Klein) by joining my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je comment!
    Elkaar volgen?
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave blog heb je! en geweldige trend, zou ik zo willen dragen :)
    elkaar volgen?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, leuk om te horen!
      Goed idee, ik volg je! Liefs.

      Verwijderen
  7. dankje voor je comment!
    ik volgde je ook al :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige deze outfit!! Zal het zelf ook zo dragen ;-)
    Volg je nuvia GFC and Bloglovin

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen